blir stressad som fan..

..av folk som går fel.

instagram har en fruktansvärd funktion som gör att man kan se vad de man följer gillar för bilder. plusset är väll att kan få nys om nya fräna konton att följa.
Men minuset är när man som jag-som följer nästan alla som följer mig inser att de är vilse. så jäkla vilse.
folk som bara gillar bilder på rumpor eller upptryckta pattar känns som om de är ljusår från mig och min värld. Liksom jag lägger upp bilder på hästar, mörka moln och ibland när jag får feeling min skrumpna nuna. Att den här bröst och rump like-aren 1. kommit i någon som helst kontakt med mig 2. bemödat sig att gå in på mitt nördiga lite destruktiva konto och 3. följer mig är det mest skruvade jävla skit jag kan tänka mig. Så till er där ute som kan känna igen sig:
HALLÅ! NI ÄR SÅ JÄVLA VILSE, DET NI SÖKER HÄR KOMMER NI ALDRIG HITTA. MOVE THE FUCK ALONG TO HOOCHI VILLAGE. TACK



Kommentera här: