söndag bloody söööndag

Imorgon kick-startar jag och min vän Clas inomhus säsongen. magplattan är lerig, Clas är mer gul än vit och jag är förkyld eller förkyld och lite mer bitter än vanligt. Men imorgon skiter vi i det, vi får kånka oss runt och målet är varken att prestera en snygg runda eller att rida så gruset sprutar. Målet imrogon är att oavsett hur det går så ska jag kunnat gå ut därifrån och inte göra en grej av det, inte sönderanalysera det och inte dra kopplingar till att jag mest troligt måste knyta fast en havresäck i foten och hoppa ner i sjön. jag vill inte säga att jag ska vara nöjd no matter what, det ligger trots allt inte i min natur att vara nöjd men jag behöver ju inte lyssna på the cure resten av dagen och depp-digga i fosterställning med 5 kg choklad i käften.
 
 
 
 
 
1 Elisabet Höglund:

skriven

Låter som en bra inställning! :)
Lycka till!

Kommentera här: