"du behöver ju inte skriva om allt"

Om jag fick en 10 varje gång någon sa att jag inte borde skriva om allt. med allt menar dem det där otäcka, ovekväma som inte alls gör att man lämnar min blogg med en mysig power känsla, entreprenörsanda eller ett latte sug. Men guess the fuck what?

Man klickar sig in hit frivilligt och kan när som helst klicka sig här ifrån. Gillar man inte allt det sörjiga i mitt liv så behöver man inte vara delaktig heller.

Det är är min ventilationsplats och den funkar mycket bättre än att ligga i fosterställning på golvet och bröla ut sig eländet.

"Men bryr du dig inte om att så många människor vet allt om dig?"
Jag kunde inte bry mig mindre om vilka som vet vad, människor har ändå en förmåga att krydda eller lägga till saker som aldrig hänt och om man ska bry sig i allt det där får man inte göra annat och jag avstår faktiskt. Man kan säga att jag fick min dos på gymnasiet.

Kommentera här: