Att busa ut sig...

Detta uppskattas nog bara av er som känner till min älskade lilla Klas och allt han är. Ni andra kan ju försöka hänga med på egen risk. Till storyn! Allas våran Klasse skulle göra sin första start i 125 i söndags! Enligt rapporter hade han hoppat bra hela helgen, jag var som den höns-mamma jag är dyng nervös ändå. Satt där och följde "live" resultatet och vips så hade ekipaget utgått. Detta är alltså inget som någonsin hänt under skrällets karriär. Ja, ni kan ju tänka er mina scenarion. Hade han tappat gnistan, tyckt att det blivit för mycket, kände han av höger kotan, var han piss tjurig? Det tog verkligen aldrig slut. Så ungefär samtidigt som jag målat fan på väggen så ringer min far med en uppdatering. Klas hade blivit stark, för stark. Så han hade inte gått att rida, han hade bara dragit iväg. Därför utgick dom. Klas, ni vet klas! Stark, busig? Han som brukar behöva en rymdraket i arslet! Så summan av kademumman förmodligen den lyckligaste i världen efter att kusen fått utgå. För ni vet det betyder va? Klasse är på g. Han har äntligen hunnit ikapp.!
Nu ska jag gå och gotta mig och se Gilmore Girls. Puss och kram till mina gosefisar!

Kommentera här: