Helgen som var.

Var jag i sundsvall. Det var ingen random resa med ohyggliga mängder alkohol, nej det var ted träning med min lilla häst som faktiskt gick rätt bra för att vara jag. Är fortfarande lite kantig i ridningen men det är mest för att jag är hopprädd, ja ni hörde rätt hopprädd kommer med åldern(min ålder) eller så kom det med min lynniga shemale kuse paverick. Ted tyckte iaf att klas hade gått framåt och hade satt sig mer i kroppen så nu ska vi bara fortsätta jobba på och stärka honom.

klas var fantastiskt fin i lördags vilket resulterade i möra ben¨på söndag, men han kämpade på. Han har nämligen lätt för att tappa humöret när han blir trött. Men icket så duktiga duktiga lilla grå. Annars käkade vi chocklad tryfflar, såg sändningarna från globen och åkte bil. Blir mycket bilåkande när man ska till sundsvall. Men åker man med min far då får man veta bakgrunden till allt och alla som det pratas om på radion man får också en genomgång av sveriges alla stora älvar från norr till söder. Om inte annat så sover man väldigt bra. Idag vilar jag, och resten av veckan är det plugg för att sedan luffa ner till skåne och hälsa på min fru! Min underbara fru! ÄNTLIGEN!!!


 Fru och Antonio B

Kommentera här: