vad jag kan skriva

Det enda jag kan komma på att skriva är hur matt mitt hjärta är. hur otroligt trött jag är på mig och allt som har med mig att göra. Men jag orkar inte, jag orkar verkligen inte göra om samma saker om och om och om igen. Det är så otroligt utmattande. För 3 månader och lite mer satt jag så här och var trött på mig, om 3 månader kommer jag få sitta så här återigen och någonstans orkar man inte mer. Man orkar inte bli ledsen för att det värker i hjärtat, man orkar inte leta fler fel på en själv och man orkar inte känna efter mer. Att gång på gång komma fram till att jag är en gigantisk, argsint person med hamsterkinder och trötta ögon är liksom inte revolutionerande och leder varken framåt eller bakåt, det bara är så! Så jag orkar inte vara ledsen över det heller, jag orkar inte mer bara. 
 
 
 
 

Kommentera här: