Helg

jag firade helgen med att däcka framför en Maria Wern film med en halväten tunnbrödrulle i näven. Veckan har gått fort och har varit väldigt rolig och lärorik, ser fram emot nästa veckas bravader. Clas fick galoppträna nere på stora utebanan idag och för att jag inte ska bli manisk och för pillrig och långsam och sabba hela passet så satte jag lurarna i öronen och lyssnade på The Clash samtidigt, bra sätt att komma upp i lite tempo. Classe tyckte det var toppen och är faktiskt väldigt lyhörd även när man kommer upp i tempo, finaste lilla grå. 
 
Jag måste däremot träna rygg och mage för att orka hålla mig vettig i sadeln, blir lite hukig och lite sned och gud vet vad. Är en jäkla snurr där uppe på ryggen, värst blir det i slutorna måste nästan se ut som jag får nå spasmer. 
Någon som har bra tips på hur man tränar kroppskontroll? Hit me liksom
 
 
 
1 Åsa:

skriven

plankan och piltates! sjukt jobbigt, och jag gör det inte men de som gör de säger att det funkar...=)

Svar: Tack, ska testa! :)
None None

Kommentera här: