nu ska jag berätta om nyårsafton

Nyårsafton ligger runt hörnet och alla har köpt sina glittriga kläder, sina pooler med sprit och har lyckats samla en så kallad skön grupp människor att fira in det nya året med. Hur gör man det undrar ni som liksom jag hellre har Star wars maraton i mjukisdress. När jag har varit med och festat till det har det sett ur ungefär så här; 
Målet är att bli full så fort som möjligt och vara lite crazy så man har något att berätta om dagen efter eller att någon har något att berätta om kanske man skulle säga. Alla flickorna som klätt upp sig för en bal på slottet hoppas på att få bekräfelse på att hon är så vacker och så snygg och egentligen knullbar, men allt som oftast så kommer osäkerheten in för det sprutar ju inte komplimanger direkt så de super sig kalasfulla och slutar kvällen med att simma i sin egen spya. De unga herrarna brukar komma dit och vill som sagt bara ha en shysst fyllehistoria och är därför varken välklädda eller prins charming. Men mot tolvslaget så vore det ju fint att få ligga bara sådär med vem som helst hur som helst och sedan smälla av. Så samtalsämnena på festen är "ser jag ful ut", "vem har varit galnast på fyllan egentligen" och "får jag ligga och med vem".
 
 
 Så gott jävla nytt år, mig hittar ni inte på en fest i en stuga någonstans utan jag ska ta en sömntablett, sova minst i ett halvt dygn för att sedan väldigt odramatiskt vakna upp till ett nytt år som förmodligen inte kommer vara magiskt eller spraklande.

Kommentera här: