Cut out all the ropes and let me fall

Jag har något att berätta men jag hittar inga ord. Jag är vilsen och rädd.

Mest rädd, rädd att välja fel eller rädd att förlora något som kanske var menat för alltid. Rädd att jag blev gammal för fort, rädd för minnen inte har något värde längre.

Om jag blundar är jag alltid 17, varje gång. Det är snöigt och kallt men det gör inget. Från den stunden jag nästan blev 18 visste jag inte hur man levde vidare och jag gör nog inte det än idag. Jag fummlar mig fram, prövar olika saker med skräckblandad förtjusning. Tills nu. Nu är jag vid en återvändsgränd, jag har något att berätta men hittar inga ord så jag blundar och är 17 igen.


Bon Iver gjorde fantastiska Skinny Love den låter så här



Men det finns också en enastående cover, den låter så här
1 helena:

skriven

Glöm aldrig att jag alltid finns här, vid varje vägsjäl i livet.. finns här som en hjälpande hand, Nu,Då & För Alltid! <3

Kommentera här: