Den omtalade listan

Den här listan har jag sett lite här och där på diverse hästbloggar så för att stimulera mitt kassa skrivande tänkte jag också ge mig i kast med den.

Kan kort bara dra vad jag gjort och gör idag. Jag har macgyvrat mig ut ur huset, badat ändan på hunden, kastat ut hästar, myst med klas över hagstaketet, packat och mockat. Nu ska jag snart iväg med Carro till stallet och rida lite markarbete. Typ upphöjda travbommar och sen lite galoppbommar. Imorgon far vi till sundsvall och blir kvar där åtminstone till i April och på söndag är det ted träning.

Listan:

1 – Presentation av mig själv
2 – Presentation av mina hästar
3 - Min första häst
4 – Det här äter mina hästar
5 – Det här har jag med mig på tävling
6 – Mitt mål med ridningen
7 – Min bakgrund
8 - Pinsammaste situationen med hästar
9 – En perfekt dag i stallet
10 – Min utrustning
11 – Hästbloggar jag läser
12 – Hästens utrustning
13 – Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja
14 – Min drömhäst
15 – Mina drömmar
16 - Min önskelista
17 - Mina tränare
18 - Jag gillar
19 - En häst jag saknar
20 - Veterinär, hovslagare, massör osv
21 - Fula ovanor
22 - Jag gillar inte
23 - En hoppträning
24 - Jag måste träna på
25 - Meriter
26 - Mina rädslor
27 - En stund jag aldrig kommer att glömma
28 - Favoritmärke
29 - Bilder på mig från tävlingar
30 - Mitt drömstall


Kommentera här: