In your face bitches!

Jag vet att det är lite orginellt att high five'a hela världen för att ens häst har svårt att lägga på sig men jag, jag segerdansar, hjular och räcker finger(obstinat trettonåring!). För det är inte bara jag som inte får upp kraken i vikt, det är inte jag som suger för även hos otroligt duktiga och verkligen Duktiga Jenny så är han fortfarande Klas och har fortfarande svårt att lägga på sig. Så ni kan ta era förnäma översittar "tips"(att såga folk rakt av känns inte konstruktivt någonstans) och köra upp dom på valfritt ställe och sen nästa gång vi ses så kan ni hålla käften nicka och inse att alla hästar behöver inte vara en rundbal med fyra ben.
Till er andra som alltid ställt upp som bollplank och faktiskt kommit med riktiga tips utifrån era erfarenheter, Kärlek, massa kärlek till er. Nu ska jag fortsätta med min "running man".

Kommentera här: