allt allt allt

Så nu, helgen är över. Den var helt okej, det var alkohol, tjockismat och löshoppning. Ja ni läste rätt jag vågade mig till ridhuset för att löshoppa lite kusar. Tant P skötte sig strålande och kravlade sig över hela 1 m utan att stupa på kuppen. Lill klas däremot är som bekant näst intill hjärndöd vissa stunder av sitt liv så han ruschade 4 varv i 120 knyck även i kurvorna, jag blundade nästan hela tiden. Sen hoppade han med ca 0 energi kvar i kroppen. Bra lillklas.

Han får godkänt ändå, det är för att han är söt. 

Idag ska jag tömköra pea och ev. Klas eller så rider jag ut med honom, den som lever får se. Men först ska jag fara och simma med min karl.

En annan episk nyhet är att jag har anlitat Brinkan att trimma klas 3-4 ggr i veckan, så klas får sina extra pass, super!



 Brinkan, bild lånad från carrolager.blogg.se


Nu ska jag ut i den påtagliga värmen och leva lite.


 diverse fyllon från i fredags

Kommentera här: