helge!

Hurra helg! Denna helg bär det av till Jokkmokk, kyla, renar och marknad. Väldigt impulsartat, minsann! Vi fixade boende igår, allt var fullbokat och hade varit det i flera månader. Helt vansinnigt! Men vi fick plats på ridskolan, såklart hästnördar som vi är. När jag skriver vi menare jag mig själv alt mitt altarego och Helena.

Kvällens plan är en en-dags festival med bla Kristian Antilla, Hästpojken m.m Super bra iniativ av arrangörs staben.
Imorgon är det Marknadsefterfest på hotellet och dom skulle minsann ha liveband och disco, kanske skulle man pallra sig dit?

Ett litet problem vi har är att vi inte vet hur långt det är till "stan" från ridklubben, men det löser sig väll antar jag. Nu ska jag fixa till mina naglar så man inte ser ut som en annan garderobes tattare.

Trevlig helg allihop!
Den fabulösa fröken Sandin, denna gång i Åsele. En annan impulsresa.
1 helena:

skriven

haha, jaa vi och våra impulsresor.. =) det blev en riktigt bra helg, men de blir de alltid med dig! <3

2 Hanna:

skriven

Haha ja verkligen! Kan bara hålla med :) <3

Kommentera här: