you're just a satellite

blä vad jag är dålig på att uppdatera men det finns faktiskt inte så mycket att tillägga egentligen. I veckan har klas varit super fin! Det svåraste är att komma till ridning som är lagom, blir lätt så att han är het och då svarar jag med att antingen pressa honom för mycket så han backar bort o blir tom eller så tappar jag ut honom så han blir lång. Lagom är bäst eller hur sverige? ;)

Igår var vi faktiskt och galopperade en mil totalt, himla bra gjort! Och idag har jag fått av klas hans dunkostym som han samlat på sig under november. Han blev riktigt stilig faktiskt, trots att jag lyckades slinta lite med apparaten vid hans lilla ruta.


Imorgon ska vi ut i djupsnön och jag ska ringa samtal och renskriva mina anteckningar så jag kan börja med den beryktade vet. basmedicin xD


På återseende gott folk.



 Sötnos!

Kommentera här: